PAYLAŞ:
Paylaş

Açlık Oyunları 2 Ateşi Yakalamak Türkçe Altyazılı izle


Film Yükleniyor, Lütfen bekleyiniz..
Reklamı Geçmek için TIKLAYINIZ.

"Açlık Oyunları 2 Ateşi Yakalamak Türkçe Altyazılı izle" için 103 Yorum yapılmış (Sizde görüşlerinizi yazarak diğer ziyaretçilerimize fikir verebilirsiniz.)

  1. sem Burak Kasım 28th, 2013 // 10:05
    Umarım orjinalide gelir,yüklenir sitenize
  2. sem yiğit Kasım 28th, 2013 // 12:36
    filmi eklemişsiniz ama altyazı deil ......
  3. sem admin Kasım 28th, 2013 // 13:46
    Yiğit, altyazı daha çıkmadı takipteyim çıkar çıkmaz eklenecek.
  4. sem Derin Kasım 28th, 2013 // 19:48
    ben filmine gittim kitabınıda okudum onun için sorun olmadı rahatça izledim.
  5. sem Derin Kasım 28th, 2013 // 19:54
    ayrıca sinema çekimi olduğu için beğenmedim
  6. sem admin Kasım 28th, 2013 // 20:07
    Derin, film yeni vizyona girdiği için şaun bu var, ilerleyen günlerde daha kaliteli eklenecek.
  7. sem mustafa Kasım 29th, 2013 // 17:23
    kardeş teşekkür ederim sadece burada bulabildim hemen izleyeceğim altyazı sorun değil benim için umarım ilki kadar iyidir
  8. sem Ferit Kasım 29th, 2013 // 18:01
    altyazilisi ne zamana cikar? lutfen bilgilendirirmisiniz?
  9. sem admin Kasım 29th, 2013 // 18:27
    1 hafta içinde bekliyoruz
  10. sem yiğithan Kasım 30th, 2013 // 08:45
    Helal be filmi izlemiştimde insanın görüntüler için bir daha izleyesi geliyor.Çok saolun hızınız müthiş yani :D
  11. sem yusuf Kasım 30th, 2013 // 09:29
    film sinema çekimi olduğu için pek güzel değil inşallah türkçe dublajı da eklenir
  12. sem emrah Kasım 30th, 2013 // 10:05
    turkce dublaj lisi ne zamana cikar?
  13. sem admin Kasım 30th, 2013 // 13:05
    1 ay sonra belki
  14. sem ben Kasım 30th, 2013 // 14:25
    admin seni tuttum 1 haftadan daha erken olursa mesela 1 aralık pazar gününe falan altyazı isteriz güzel bir film kameraman o kadar iyi çekememiş sağlık olsun daha iyilerini görürüz inşallah :D neyse yarına isterim olmazsa pazartesi oke bye.
  15. sem foreverpeeta Kasım 30th, 2013 // 22:29
    Arkadaşlar fim daha yeni vizyona girdi herhalde fim çekimi olucak ne beliyordunuz ki !!
  16. sem Nur Aralık 1st, 2013 // 14:12
    Altyazılısı gelse çekim olsa bile razıyım :)
  17. sem Cihat Omay Aralık 1st, 2013 // 14:53
    Beklenen gibi değil, uzun ve ağır diyaloglar ile aksiyonu düşük. Heyecan veren sahne sayısı az ve durgun geçiyor. İlk serisi muhteşemdi. Bu gerçekten de beklenen gibi olmadı. Zaten filmin 2. serisi yapılsın mı? yapılmasın mı? çok düşünüldü. Hatta bir ara oyuncular parada anlaşamadılar. Çıkan sonuç bu. Filmi zor bitirdim.
  18. sem Mert Aralık 1st, 2013 // 18:06
    Admin Arkdaşım kesin bir gün varmı altyazısının ne zmn çıkacağı ile ilgili ?
  19. sem admin Aralık 1st, 2013 // 18:42
    Malesef gün veremem ama takipteyim çıakr çıkmaz burada olur:)
  20. sem murat Aralık 1st, 2013 // 19:43
    Admin noldu yaaa ne zamana cikar altyazılısı...
  21. sem admin Aralık 1st, 2013 // 19:51
    Murat, 1 günde sürebilir 1 haftada hiç belli olmaz bekliyoruz
  22. sem mustafa Aralık 1st, 2013 // 21:21
    Admin altyazilisi nerede kaldi lutfen biraz cabuk cikartin
  23. sem Polat Aralık 2nd, 2013 // 11:30
    Admin bu film çok duruyo ben bunu hem tabletten hem bilgisiyordan izliyorum ama çok duruyo
  24. sem Gökçe Aralık 2nd, 2013 // 12:08
    Film sinema çekimi ise neden altyazı yok sonuçta sinemalarda altyazılı
  25. sem Alperen Aralık 2nd, 2013 // 12:21
    Arkadaşlar alt yazı olmaması başka bir ülkede sinema çekimi olarak çekilmesidir ayrıca türkçe dublaj ve orjinalinin çıkması fazla zaman almaz sadece sabır
  26. sem zeyker Aralık 2nd, 2013 // 16:05
    yaaa sinemasına gidemedim bian önce izlemek istiyorum filmi.
  27. sem elena Aralık 2nd, 2013 // 16:45
    süper film ya bütün kitaplarını okudum.........
  28. sem kardeş Aralık 2nd, 2013 // 17:29
    sen onaylamadan yazamıyormuyuz:D
  29. sem cahit Aralık 2nd, 2013 // 18:09
    admin çabanı ben taktir ediom bunu bile bulamayanlar var ama alt yazılıyı senden bekliyoruz süpersin
  30. sem Melek Aralık 2nd, 2013 // 20:14
    Kesinlikle mükemmel çok teşekkür ederim bir daha izlemek istiyordum ve aradığımı bir tek sizin sitenizde buldum :)
  31. sem berke Aralık 2nd, 2013 // 21:35
    altyazılı nezaman cıkacak
  32. sem admin Aralık 3rd, 2013 // 00:19
    Alperen teşekkürler:))
  33. sem Alperen Aralık 3rd, 2013 // 18:43
    Arkadaşlar filmi idman ile indirin çünkü telif hakkı çıkabilir
  34. sem merve Aralık 3rd, 2013 // 23:40
    ah bide anlasam ama türkçesini ne yapar eder bulurum
  35. sem ismail Aralık 4th, 2013 // 19:12
    Admin bir an önce türkçe altyazılısını eklemeni bekliyorum.
  36. sem sabriser Aralık 4th, 2013 // 20:56
    Dostum film merakla beklediğimiz bir filmdi teşekkürler ama her gün bakıyorum daha altyazı gelmedi birde nuh filminede bir bakarmısın oda avrupada çıktı galiba
  37. sem Ümit Karaman Aralık 5th, 2013 // 14:51
    Admin hala çıkmadı mı bekliyoruz :(
  38. sem Alperen Aralık 5th, 2013 // 16:40
    Arkadaşlar sabırlı olun 2 3 güne çıkıcak sizde biraz takipte olun
  39. sem ismail Aralık 5th, 2013 // 19:31
    Bekliyoruz, yapacak bir şey yok.
  40. sem What did you man ? Aralık 5th, 2013 // 20:36
    Ben çok rahat anladım admin harikasın ben koleje gittiğim için biliyorum ingilizceyi çok sağol admin;)
  41. sem Ozan Aralık 6th, 2013 // 02:30
    Kardeşim googlede ararken turkçe dublaj aradım bu sıteyı verdı ve bu ıngılızce
  42. sem jennifer nisa Aralık 6th, 2013 // 14:11
    nie korsan yapıyorsun admin ayıp sana insanların emeğini yiyeceksen bari herkese katkı olarak ye yani türkçe olaydı iidi.
  43. sem katniss Aralık 6th, 2013 // 18:31
    çanakkale de sinemasında açlık oyunları biti mi ?? daha ne kadar sürecek bi an önce izlemek istiyorum yarın gitçem ama hala sineması varsa
  44. sem emir Aralık 6th, 2013 // 19:19
    çok kötü açılmıyor
  45. sem admin Aralık 6th, 2013 // 20:46
    emir filmde sorun yok, bağlantını kontrol edip tekrar dene
  46. sem elif Aralık 6th, 2013 // 21:10
    filmi ilk defa burda buldum ama umarım Türkçe altyazı eklenir bir de bir haftaya gelmez eklenir demişsin ama şuan 6 aralık aradan çok zaman geçti lütfen bulursan yükle
  47. sem admin Aralık 6th, 2013 // 21:22
    Elif bende izlemek için araştırıyorum bulur bulmaz ekleyeceğim:)
  48. sem nur Aralık 6th, 2013 // 22:58
    hiç biyere gelmiyomu
  49. sem EDA Aralık 7th, 2013 // 10:47
    türkçe dublajı eklenicekmi
  50. sem Yusuf Aralık 7th, 2013 // 20:09
    Admin hala bekliyoruz. Ne zaman gelecek bu gerçekten sabırsızlanıyorum..!
  51. sem nagehan Aralık 7th, 2013 // 21:11
    bunun 3ü ne zaman çıkacak yaaaaa pöfffff
  52. sem Yağmur Ceylan Aralık 7th, 2013 // 21:16
    Lütfen türkçe de koyun :(
  53. sem İlara Aralık 7th, 2013 // 21:34
    Güzel ama çoookkk donuyo
  54. sem admin Aralık 7th, 2013 // 21:38
    İlara, partlı seçeneği dene yada tekpart'ta kaliteyi düşürüp izleyebilirsin.
  55. sem admin Aralık 8th, 2013 // 07:39
    Altyazı eklendi, şimdilik en iyisi bu:) İyi seyirler.
  56. sem Aleyna Aralık 8th, 2013 // 11:56
    gerçekten muhteşemsin admin çok teşekkürler :D
  57. sem harun Aralık 8th, 2013 // 17:38
    çok agır amaa
  58. sem dikkatli Aralık 8th, 2013 // 20:02
    petaa ya ne oldu artık açlık oyunları çıkacak mı
  59. sem ümit karaman Aralık 8th, 2013 // 22:15
    The latest version of Flash Player is required to view videos. (Flash Player has better functionality). Open HTML5 video player. 10 kere flash player indirdim yinede açılmıyor yardım lütfeeen
  60. sem admin Aralık 8th, 2013 // 22:29
    Ümit, tarayıcınızı değiştirip denediniz mi?
  61. sem ümit karaman Aralık 8th, 2013 // 22:38
    3 farklı tarayıcı 15 kez indirilen son sürüm flash player :(
  62. sem admin Aralık 8th, 2013 // 22:40
    Ümit ozaman tarayıcı yada flashı kaldırıp tekrar kurun derim, şuan sorunsuz herkes izleyebiliyor
  63. sem Rıd0 Aralık 9th, 2013 // 03:16
    e 250 ile mi çekdin admin ?
  64. sem admin Aralık 9th, 2013 // 03:26
    Sen çekte daha iyisini izleyelim, Rıd0
  65. sem Alperen Aralık 9th, 2013 // 21:18
    Admin sence türkçe dublaj ne zaman çıkar resmi film sitelerinden çıkabilirmi
  66. sem admin Aralık 9th, 2013 // 21:22
    1 ayı geçer
  67. sem Esra Aralık 10th, 2013 // 01:20
    Orjinali ne zamana cikar? Sinema çekimi zevkli olmuyoda.
  68. sem aynur.demirbaşl Aralık 10th, 2013 // 04:07
    Kığı gibi bir ilçede sinemaya hasret kaldık ve sizlerin sayesinde film izliyoruz. Sinema çekimi bile olsa vizyondaki bir filmi seyretmek çok güzel ellerinize emeğinize sağlık teşekkürler...
  69. sem mak Aralık 10th, 2013 // 20:52
    Çok harika. Muhteşemdi.
  70. sem hasan Aralık 11th, 2013 // 12:56
    Kitabını okurken bile bu kadar etkilenmemiştim.Bazı arkadaşlarım alt yazılı olduğu için beğenmediklerini söylüyorlar ama kitabını okuyanları için alt yazı sorun olmuyor.
  71. sem leyla Aralık 11th, 2013 // 15:18
    gerçekten çok güzeldi alt yazıda var.(hasanda demiş kitabını okuyanlar için sorun olmuyo)
  72. sem Yunus Emre Aralık 11th, 2013 // 15:44
    yaa harika hayatımda izlediğim en güzel film ve ağladım 1. sinde ama harika mükemmel anlatılmaz bişey ya ama snowdan nefret ediyorum ve katness oldu zannetmiştim orda ağlıypodum ama aglamadım ama harika ya ve 12. mıntıka nın olmadıgını düşünce katnessla neler hissettiklerimiz aynııdır kesin:D
  73. sem Alperen Aralık 12th, 2013 // 08:43
    Hasan doğru söylüyor kitabı okuyunca çok daha iyi film de kitabı aratmıycak kadar iyi yapılmış güzel
  74. sem özlem Aralık 12th, 2013 // 21:35
    Kitabını da okudum hem de tüm serisini.normalde çoğu kitabın filmi ve kitabı aynı olmuyo.ama bu filmde ve ilkinde de kitapla film birebir.çok güzel açıkçası. #HUNGER GAMES hayranı
  75. sem ahmet Aralık 12th, 2013 // 23:03
    gayet başarılı bence ama ilki daha iyiydi..
  76. sem deniz Aralık 13th, 2013 // 01:39
    Bence filmin sonu sacma bitmiş :D gine 2 si kazanır diye umut ediyordum filmden hicbişey anlamadım hele sonu cok sacma bitti bence yarın tekrar izleyecem bu sefer hür dikkat :D
  77. sem Elif Aralık 13th, 2013 // 14:51
    ADMİN 6. PART YOK EN HEYECANLI YERİNDE BİTTİ :( KATNİSS ELİNE İĞNEYİ ALDI ORADA BİTTİ :/
  78. sem buseee Aralık 13th, 2013 // 15:36
    umarım biran once orjınalı cıkarrr.
  79. sem admin Aralık 13th, 2013 // 16:05
    Elif sayfayı yenileyip tekrar dene
  80. sem berke Aralık 13th, 2013 // 16:09
    bence ilk film daha güzel yinede teşekkürler
  81. sem ayse Aralık 13th, 2013 // 20:40
    muhetesem bir film teşekkür admin
  82. sem abdurahman Aralık 15th, 2013 // 00:50
    3. seriside cıkacak degilmı admin :D
  83. sem admin Aralık 15th, 2013 // 00:57
    seneye çıkar heralde:)
  84. sem Cana Aralık 15th, 2013 // 09:17
    Süper bir film ama orjianali ne zaman çıkıcak? Sinema çekimi berbat olmuş.
  85. sem Cana Aralık 15th, 2013 // 09:18
    Filmin 3.süne 520 gün kaldı. Saydım :)
  86. sem berke Aralık 15th, 2013 // 14:13
    gerçekten çok güzel fim ama peetaya noldu onu anlamadım öldümü admin
  87. sem Alperen Aralık 17th, 2013 // 13:19
    Admin türkçe dublaj ne zaman çıkar yada takip ettiğin siteleri söyleyebilirmisin :):D
  88. sem admin Aralık 17th, 2013 // 13:35
    Alperen henüz çıkmadı, çıkar çıkmaz emin ol ilk burda olur:)
  89. sem Şecki Aralık 18th, 2013 // 19:24
    Müthiş ötesi bir film . Altyazı sinema çekimi fln bni ilgilendirmez bu film harikaaa
  90. sem bari Aralık 19th, 2013 // 00:19
    bu filmin sinemada ilk izlenmesini tercih ederim sinemada izlemek başka
  91. sem Alperen Aralık 19th, 2013 // 23:27
    Admin çinde çekilmiş sinema çekim buldum adam iyi yapmış altyazı türkçe 720 p istiyosan verim siteye koy türkçe alt yazının arkasında çince yazılar var ama belli olmuyo
  92. sem ismail Aralık 20th, 2013 // 23:45
    müthiş bir film bunun üçüncüsü çıkacakmı, bu film böyle bitmez çünkü
  93. sem admin Aralık 20th, 2013 // 23:50
    Muhtemelen çıkar
  94. sem melek Aralık 22nd, 2013 // 00:26
    Kitabın tüm serisini akıcı bir şekilde okudum ve gerçektende müthişti.1.filmi bekleneni gerçekten vermediğini düşünüyorum kitapta ki sahnelerin bazıları yoktu,kesilmeler vardı.fakat 2.harikaydı. admin'e teşekkür ediyorum ne kadar amatörce çekilmiş olsa da burda izleme fırsatı bulabildim.tekrar teşekkürler :)
  95. sem gereksiz Aralık 22nd, 2013 // 08:47
    film güzel ama sinema çekimi bu lan kamera 2 de bi sallanıyo adamların konuşmasını bile duyuyoz
  96. sem Boşwer Aralık 22nd, 2013 // 15:01
    Petaa ya ne oldu mıntıka 12 ye ne oldu sonu hiç güzel bitmedi yaa sonunun anlamadım biri açıklasınnn
  97. sem MyAche Aralık 28th, 2013 // 16:13
    ilk filmi kadar güzel olmasada ilgi çekici sanırım üçüncüsüde olacak.
  98. sem Yasemin Aralık 29th, 2013 // 16:48
    arkadaşlar bazılarınız filmin sonu çok saçma bitmiş demişsiniz. eğer kitap serisini okumadıysanız anlamanız gerçekten zor olur. tavsiyem kitap serisini okumanız. 1. Açlık Oyunları 2. Ateşi Yakalamak 3. Alaycı Kuş bu yüzden 3. film elbette çekilecek. Admin eline sağlık. filmi bir tek burada alt yazılı bulabildim.
  99. sem burçin Aralık 30th, 2013 // 16:36
    harika bir filmdi ama ne yalan söyleyeyim ilk serisi daha bir aksiyonlu ve heyecanlı geçmişti ama bunu da beğenmedim değil özellikle oyuna başlamak için geri sayım yaptıklarında çok heyecanlanmıştım :)
  100. sem mehmet Aralık 31st, 2013 // 23:08
    türkçe dublaj ne zaman çıkar off
  101. sem admin Aralık 31st, 2013 // 23:12
    1 ay sonra falan çıkar.
  102. sem ozan Şubat 4th, 2014 // 15:20
    çok harıka bir film bayıldım ama türkçe dublaj olsa daha güzel olur diyorum ama izlemenizi tavsiye ederim
  103. sem Mcamca Mart 16th, 2014 // 11:10
    Hd kalitede direkt bluray rip sanki. Emegi gecenleein eline saglik

Türkçe imla kurallarına uymadığınız taktirde yorumunuz kesinlikle onaylanmayacaktır.



Açlık Oyunları 2 Ateşi Yakalamak Türkçe Altyazılı izle yfilmizle